tiz is our relation.. i m juz for u n u juz for me !! ever !!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 17, 2011

AKU NAK KAU SORANG!!


it uke, law sume ny berpunca dr aq xpe.. aq sedar aq ta kan pakse ko lagi.. ko jge diri ko baek2.. aq nak ko tao aq sayang kn ko sorang je.. ta kan pernah ade perasan nie untuk orang laen lagi.. ko ta paya tanya aq knape? sebaab ko da tahu pun sebab nye.. bagi aqu tade pon kata2 perpisahan antara ko gn aqu.. SUMPAH!! AKU CINTAKAN KAU SORANG.. ta pernah ade orang laen.. dalam hati aqu cume ade kau je.. maaf.. dalam hidup aku ade kau.. tapi tape laa lau nie yang kau nak aku takkan paksa.. aku sayang kan ko je..nape suah ko nak paam aqu ha? aq ade ko sajje.. aqu ta pernah meggatal dgn sape2 pon.. tapi ko? ko duakn aqu.. aqu masih boleh terima ko.. walaupun ko saket aty aku.. aqu tetap maafkn ko.. aqu ta kesah ape ko wt aqu.. ko tipu aq.. ko saket kn aty aqu.. ade aku maki2 ko? tade kn? tp npe ko selalu wt aqu cmnie.. aqu sayangkn ko.. aqu cintakan ko.. ko faham ta? aku ta boleh hidup tanpa ko.. baek aku mati je.. tak payah hidup cmnie.. wt la aku cmnie biarkn aqu mati je..

kau tahu ta tiap2 ary doakan agar hubungan kita berkekalan tapi ape ko wt ko wat aqu cmnie? ko ta sayang aqu ke? ko ta cintakn aku ke? sampai aty wt aqu cmnie kn? sampai aty ko.. aku sayang ko laa.. sayang ko.. aqu ta boley idup tanpa ko laa

No comments:

Post a Comment